Πολύ συγκινηθήκαμε που «η Coca-Cola, με τη στήριξη του The Coca-Cola Foundation, έφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα τη Σχολή Επιχειρηματικότητας, με στόχο να βοηθήσει ακόμη περισσότερους νέους να κάνουν τα επιχειρηματικά τους όνειρα πράξη» όπως πιθανότατα θα πήρε το μάτι σας σε δεκάδες ενημερωτικές ιστοσελίδες, «έγκυρες» στην πλειοψηφία τους.

Θα συγκινούμασταν βεβαίως ακόμη περισσότερο αν, εκτός απ' τους 100 νέους για πέντε ημέρες, άνοιγε ξανά και τα εντός συνόρων εργοστάσιά της. Αλλά προφανώς, μια τέτοια κίνηση, μάλλον δε συνάδει με «τα προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχόλησης νέων που στηρίζει η Coca-Cola, καθώς πιστεύει ότι οι νέοι της Ελλάδας με τη δημιουργικότητα, το ταλέντο και την επιμονή τους μπορούν να συμβάλλουν στην επανεκκίνηση της χώρας μας».

Τι θα πει «γιατί δε συνάδει»; Μα... καθαρά το λένε οι άνθρωποι στο δελτίο Τύπου (που άπαντες αναπαράγουν ως «είδηση»): «οι νέοι της Ελλάδας μπορούν να συμβάλλουν στην επανεκκίνηση της χώρας μας» (σ.σ.: «μας»;), και στην κατεύθυνση αυτή, προφανώς, τους αφήνει... ελεύθερο το πεδίο. «Taste the feeling» ένα πράγμα!

Ι.Δ.Σ.